zaterdag 2 juni 2012

Krinkel-schatten

We gingen maar eventjes "kijken" in de kringwinkel.  Da's gevaarlijk, hè.  Je vindt er altijd wel iets waar je instant verliefd op wordt, of iets dat je kan gebruiken, of iets dat interessant lijkt, of iets dat je altijd al had willen hebben, of dat allemaal in 1 bezoekje!

blog1
  • Taartschotels!  Maar liefst 3 exemplaren!  Ik had er slechts 2 en op de verjaardagen van de kindjes bak ik altijd zoveel taart en vlaai dat ik altijd taartschotels te kort had en er van mijn moeder moest lenen.  Vanaf nu kan ik dus nóg meer taarten bakken!
  • Platte borden.  Daar hadden we er ook niet zo veel van.  Die grote stapel blauwe heb ik uit pure nostalgie gekocht.  Als kind hadden we namelijk exact dezelfde thuis maar die zijn helaas allemaal 1 voor 1 gesneuveld.  Met die sneuvel-geschiedenis indachtig zijn we ook maar voorzienig geweest en hebben we er direct genoeg gekocht.  (Van dat ene andere platte bord hebben we er nog 5 andere maar die zaten al in het sop)
  • Knikkers!  (voor als die knikkerbaan er ooit komt)
  • Een mandala designer (die ga ik nog in één van mijn volgende berichtjes bespreken)

kring1

En hier de spelletjes-vangst:
  • Wie is het?
  • Hamertje-tik
  • Houten domino met getalbeelden
  • Elefun
De dochter verwatert al.  Jaja, daar gaan we eventjes mee zoet zijn!

4 opmerkingen:

  1. De spelletjes komen vandaag met die regen al goed van pas hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van 'Wie is het?' ben ik nog altijd op zoek naar de oude versie. Die was steviger. De oude versie van '4 op een rij' vond ik al eens op een rommelmarkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Taartplateaus kan je nooit genoeg hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een leuke vangst!
    Naar welke kringwinkel gaan jullie? Ben daar eerlijk gezegd nog nooit binnen geweest, maar lees er nu wel regelmatig over bij andere mensen, dus misschien wel eens de moeite waard om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen