woensdag 19 februari 2014

Stamboom met foto's

Afgelopen weekend werd mijn grootvader 90 jaar.  Met zijn 6 kinderen, 20 kleinkinderen en reeds 12 kleinkinderen waarvan hij de jongsten niet meer uit elkaar kan houden, was het tijd voor een overzicht.  

Ik tekende op papier een boom met evenveel takken als er familieleden zijn.  Die boom scande ik in, zette hem in een mooie kleur en plakte er één voor één de foto's op.  Dan voegde ik bij alle kleinkinderen nog hun naam onder hun foto toe.  Ik sloeg het geheel op als een jpg van meer dan 3 megabyte en bekwam dit:


Deze foto liet ik afdrukken als poster op formaat 80 x 100 cm. 
Dat gaf onderstaand resultaat
die we met duimspijkers vastprikten op een op maat gesneden mdf-plaat.



Mijn grootvader was er fier op!

4 opmerkingen:

  1. Ik zei het al eerder: ferm! En je grootvader ziet er nog super uit voor zijn 90 jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super ! Felicitaties voor de opa en ook voor jou om dit zo mooi uit te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan, is echt een mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen