dinsdag 3 juni 2014

Zo speelden wij

Afgelopen weekend waren we met z'n allen 4 dagen thuis.
Wat hebben de kindjes weer tof gespeeld:

 "Wat wil je kopen, madammeke?"
(al verkoopt hij precies niet veel meer dan treintjes)

Mie Fantasie tekende voor Wielfreak een auto

alleen op en af de glijbaan


de bal over het speelhuisje gooien


de aquaplay werd weer boven gehaald.
Mini-me had absoluut niet door dat het bootje terugkwam
dus kroop ze het telkens achterna


"Valt het op dat ik al die mannekes gepikt heb?"



In de reeks: wat ik later ga worden:

Computerprogrammeur
 
Dierenverzorgster - of apenfluisteraar

koffiemadam

 poetsvrouw 

Ai ai, allemaal zo'n stereotiepen, wacht:

tuinman, euhm, tuinvrouw

chauffeur, oei, spookrijder

jaja, chauffeur, dat wordt het!



3 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke speelfoto's weer! Moest zo lachen om mini-me die het bootje achterna kroop, zie het helemaal voor me! En met de mannekes, zo'n stiekem gezichtje ;)
    Ik ga ook af en toe mee doen met 'Zo speelden wij', leuk!

    BeantwoordenVerwijderen