vrijdag 14 november 2014

Onze wensen aan Sinterklaas

Jaja, onze briefjes voor Sinterklaas zijn af!


Zowel Mie Fantasie als Wielfreak wensen de Sint:
een gelukkige verjaardag en een goeie reis.

Hun brief draagt nog meer "wensen", maar van een ander kaliber:
- een vliegdekschip, 
- het politiekantoor van playmobil 
- een basisdoos van Lego (Wielfreak).

Mie Fantasie zit in het eerste leerjaar en kan nu zelf schrijven.
Dat ze een half blad nodig heeft voor "een dagboek, een modelboek"
vind ik best schattig.  
Wellicht is het een hint aan de Sint om een heel dik dagboek te brengen,
want als ze voor haar geheimen ook zoveel plaats nodig heeft...  ;-)
Dat dagboek en modellenboek moesten er trouwens geen specifiek van Violetta zijn,
maar ze vond geen andere in de reclamefolders maar ze knipte natuurlijk wel graag.
Daarnaast vraagt ze nog een pop van 1 meter 
en "Fashion designer" van Ravensburger.
Dat is zoiets als een Modewijzer (oh nostalgie) 
maar dan met een lichtbak in plaats van zo'n zwart krijt-ding.
Hmm, zou mijn Modewijzer eigenlijk nog leven?
Ik zou eens op zolder bij mijn ouders moeten kijken.

Wielfreak drukte Mie Fantasie overigens op het hart 
om niet teveel te vragen:
"jij vraagt veel meer dan mij,
straks brengt Sinterklaas niks als je teveel vraagt"
hoorde ik hem tegen haar bezig.
Het manneke beseft natuurlijk niet 
dat een dagboek en een modellenboek samen zelfs veel goedkoper zijn
dan het politiekantoor van playmobil.

Onze jongste had overigens ook een keuze gemaakt.
Ze wees in de reclameboekjes een buggy'tje voor haar pop aan.
Schattig, hè?  22 maand maar ze weet wat ze wil!
Mie Fantasie heeft dat dan voor haar uitgeknipt en opgeplakt
maar helaas ben ik daarvan vergeten een foto te nemen voor we het opstuurden.

Ik nam wél een foto van hun tekeningen:


Links van Mini-Mie, midden van Wielfreak en rechts van Mie Fantasie.
De heilige man zal er blij mee zijn!

En wat vragen jullie aan Sinterklaas?

1 opmerking:

  1. Leuke lijstjes, hier geen speelgoed maar praktische dingen zoals nieuw zwemgerief en coole fietshelmen. Ze mogen hier trouwens geen wishlist maken maar vragen er gelukkig ook niet om, de sint weet wel wat hij doet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen