dinsdag 10 april 2012

Om niet te kunnen breien ...

... vind ik dit wel goed gelukt.  Mijn eerste echte breiwerkje.  In 't begin nogal krampachtig maar dan steeds zelfverzekerder, vandaar die trapezium-vorm...


Morgen is de laatste dag om alle breiwerkjes voor Brei de brug in te leveren dus vandaag moest ik het nog afwerken.  Nooit gedacht dat dat zo moeilijk was!  Wat een geluk dat ik vorige week een brei-handleiding had gekocht ;-)
En nu de afmetingen: een dikke 22 cm op 14,5 cm.
Een klein steentje bijgedragen tot die grote brug.  Vele kleintjes maken 1 groot.  Ik ben al benieuwd naar 22 april, de opening van de gebreide brug.



Nog een kleine opmerking. Als u goed kijkt, ziet u dat de onderste 4 cm nogal vuil zijn.  Ik raad u dan ook aan om nooit uw breiwerkje buiten op uw tuintafel te leggen terwijl de buurman zijn groentehof freest...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten