zaterdag 7 april 2012

Schatten uit Leuven

Donderdag genoten mijn man en ik van een "kinderloos dagje" en trokken we naar Leuven om de nostalgische toer op te gaan.  We hebben daar allebei gestudeerd en op kot gezeten.  Beiden zijn we zot van boeken dus profiteerden we van de rust om in verschillende boekenwinkels te snuisteren. Heerlijk!  We kwamen dan ook met enkele schatten naar huis.  Mijn aanwinsten:
  • Een prachtig fotoboek over een muizenfamilie in een piepklein maar heel gedetailleerd muizenhuis


  • In De Sleghte vond ik deze uitgebreide brei-handleiding voor een brei-leek als ik.  Thuis ontdekte ik dat ik al de gelijkaardige versie voor naaien had liggen.  Sinds ik het boek van Mme Zsazsa heb, had ik geen andere meer opengeslagen.

In Boekenvoordeel ontdekten we nog andere schatten: knopen!


Ik heb ze al mooi gesorteerd en nu zit mijn naaidoos helemaal vol.  Waar blijft dat naaimachien nu?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten